Zachraňme turismus

0

Nově vzniklá inicativa Zachraňme turismus na podporu domácího cestovního ruchu je zaměřená na tuzemské klienty a trávení dovolené v Česku. Iniciativa má za cíl hledat propojení subjektů cestovního ruchu, vymýšlet projekty, sdílet know-how, data a nápady, spolupracovat a vzájemně si pomáhat. Je naprosto jednoznačné, že osamocené subjekty v žádném případě nemohou sami zvrátit současný bezprecedentní stav zpět. V současné době je nanejvýš jasné, že jedině připravenost na restart a vzájemná synergie spolupracujících organizací a firem může dosáhnout kýžených cílů. A je jasné, že mnohdy vůbec nevíme, co dělá nebo připravuje „soused“, který je na tom stejně jako my.

Výběr z článku iCOT – Spojit síly a vydělat na tom – idea platformy Zachraňme turismus

Co je podstatou projektu Zachraňme turismus? V čem se liší od dalších platforem, které mají podobné cíle?

Když jsme přemýšleli o záměru Zachraňme turismus, chtěli jsme vytvořit nějakou univerzální nadstavbovou platformu, která by zastřešila více segmentů turismu a přitom nebyla tak konkrétní. Tím máme na mysli její obecnou povahu. Firmy v cestovním ruchu, které stejně jako náš core business nečekaně zastihla pandemie COVID-19, jež nám téměř ze dne na den zamíchala karty k nepoznání, se mohou přes jednoduchý formulář zaregistrovat, specifikovat svoje potřeby a nabídnout pomoc. Právě v takové výměně potřeb a příležitostí spočívá podstata naší iniciativy.

Vezměme to ryze prakticky: ozvu se vám třeba jako majitel penzionu na Vysočině s tím, že bych potřeboval nahradit rakouskou klientelu, na které moje aktivity dosud stály. Co bude konkrétně následovat?

To je takový úsměvný precedent. Nejsme kouzelníci a nahradit rakouskou klientelu mávnutím kouzelné hůlky neumíme. Máme však kolem sebe stávající síť kontaktů a novou vytváříme, takže je dost pravděpodobné, že najdeme způsob, jak tomuto konkrétnímu penzionu nabídnout možnosti. Máme nápady a zkušenosti, v tom cítíme naši přidanou hodnotu. Mnohdy nemusíme chodit daleko. Nabídli bychom vám jako majiteli penzionu třeba možnost orientovat se na rodiny s dětmi, což vychází z analýz a predikcí cílových skupin, propojili bychom ubytování, nějaké zajímavé stravovací zařízení a zážitkovou agenturu v okolí a jako balíček bychom to mohli prodávat na našem agregátoru. Takto si představujeme konkrétní pomoc, která má hlavu a patu.

Celý článek iCOT.cz

Comments are closed.