Webové stránky – webová prezentace

0

Definici webové stránky dobře známe. Víme i to, jak by webová prezentace měla vypadat, zejména, když na jiných webech něco hledáme a není to tam.

Avšak máme naší vlastní webovou stránku přívětivou a plnou informací pro naše klienty? Najdou na webu vše, co jim chceme sdělit? Jsou na webu všechny rozhodovací a nákupní impulzy?

Víte, že procento impulzních nákupů se pohybuje v rozmezí cca 60 – 75%? Víte, že webová prezentace je nejflexibilnějším nosičem reklamy? Víte, že web je „výkladní skříní“ (vizitkou) podnikání? Takto bychom mohli pokračovat dále, ale to není předmětem dnešního tématu.

A jaký by vlastně web měl být? Neberte prosím definice posloupně, každé zařízení cílí na jiného klienta, jinou nabídku a v jiném čase. Přesto je několik zásad, které jsou společné.

Web by měl být:
– srozumitelný
– přehledný
– konverzní
– optimalizovaný
– responzivní
– informační
– přívětivý

Tvorba webové prezentace je nekonečná práce, a to je na ní to nejcennější. Prostřednictvím webu můžeme okamžitě sdělit aktuální nabídku, novinku, zprávu a další marketingové a informační sdělení.

Práce s webem je inovující. Neustále se zavádí nové technologie, zobrazování a reklamní možnosti. Čím dříve bude web využívat moderní technologie, tím dříve bude oblíbenější jak mezi uživateli, tak mezi vyhledávači.

Je mi jasné, že v návalu práce není až tak moc času na práci s webem a sledování novinek, které by se daly ve webové prezentaci využít. Stejně tak, jako využíváme nejrůznější dodavatele nutné pro zdárný chod našeho podnikání, stejně tak bychom měli využívat dodavatelských služeb pro vývoj a údržbu webové prezentace.

S vývojem a údržbou webové prezentace se můžete obrátit na mne, rád s vámi vaší prezentaci projdu a navrhnu úpravy, popřípadě se můžeme domluvit na vytvoření nové. Webovými službami se zabývám více jak 20 let, zejména v hospitality segmentu.

Přeji Vám poklidný den s kontrolou webu a odhalováním nedostatků, ještě lépe jejich úpravám.

Comments are closed.