Tork pro raw životní styl

0

Tork se stal hlavním partnerem festivalu, aby tak vyjádřil svou podporu a sounáležitost tomuto přístupu k životu a stravování. „Raw je životní styl, který oslavuje život, přírodu a přirozenost. Stejný pohled na svět má i značka Tork. V raw komunitě jsme našli spoustu inspirace pro další směřování naší značky a naše šetrné a inovativní pojetí hygieny si získalo během festivalu fanoušky, kteří oceňovali náš zodpovědný přístup,“ dodal Václav Votruba, marketingový manažer značky Tork společnosti SCA Hygiene Products.

Dalším důvodem, proč byla značka Tork hlavním partnerem Raw Festu, je dlouhodobá spolupráce se společností Lifefood, která festival pořádá. Tento český výrobce a distributor raw potravin v bio kvalitě vyrábí produkty ručně a z těch nejkvalitnějších surovin. Proto je hygiena v tomto provozu naprosto klíčová. Jindřiška Hanoldová z oddělení kvality Lifefood vysvětlila, proč je v celém provozu používány výrobky Tork. „Značku Tork jsme si vybrali jako nejlepší pro naši firmu. A to po opravdu důkladném otestování mnoha konkurenčních produktů. Zaručuje nám dokonalou hygienu a naši zaměstnanci výrobky Tork rádi používají.“

Zásobníky a ubrousky Tork byly také na food courtu. „Značka Tork si nás získala tím, že je ekologická nejen ve svém přístupu k výrobě, ale i samotnými výrobky a jejich funkčností,“ vysvětlila Dita Hasalová, koordinátorka festivalu. „Zaujaly nás chytré zásobníky na ubrousky, které podporují ekologické chování tím, že ubrousky dávkují postupně. Proto jsme 30 zásobníky Tork vybavili náš food court a zapůjčili je také vystavovatelům.“

Jedním z důležitých principů raw životního stylu je i ochrana životního prostředí a snaha o co nejmenší negativní dopad na svět kolem nás. Značka Tork podporuje ekologické přístupy a trvale udržitelný rozvoj jak svým šetrným přístupem k hygieně, tak svými ekologickými iniciativami. I proto za všechny ubrousky, které během festivalu poskytla návštěvníkům, vysadí tři stromy.

Obchodní výsledky a zájem návštěvníků

„Otázka hygieny, ekologie a úspornosti zajímala a rezonovala u návštěvníků, spousta z nich se ptala na to, jak naše chytré systémy šetří životní prostředí, vystavovatelé se ptali na úsporu nákladů,“ řekl Václav Votruba, marketingový manažer značky Tork společnosti SCA Hygiene Products. Celkem 172 návštěvníků vyplnilo anketní lístky a 6 z nich vyhrálo zásobu toaletního papíru na celý rok. Zástupci značky rozdali 72 kilogramy jablek návštěvníkům festivalu, kteří se na stánku zastavili, pomohli 32 dětem nakreslit obrázek a navázali 26 obchodních kontaktů.

Comments are closed.