PPC kampaně pro ubytovací zařízení

0

Je těsně před Velikonoci a za normální situace bychom měli všechna lůžka plná a konečně od nového roku bychom mohli ukázat, co máme nového pro naše klienty připraveno.

Bohužel tomu tak není, pandemie nás postihla těžkou ranou…

Není čas na zoufání, je čas na činy a těch jsme za poslední tři týdny vykonali pěknou řádku. Dnes se s chutí podíváme, jak prezentujeme naši nabídku prostřednictvím placených kampaní na vyhledávačích.

Zkratku PPC už v dnešní době každý z nás velmi dobře zná. Reklama na vyhledávačích našla své místo a lze říct, že bez reklamy se dnes už těžko něco promuje. O to víc je nutné znát, jak s PPC pracovat.

PPC kampaně mě neustále fascinují novými trendy, formáty, zobrazením a analytikou. Někdy se až bojím, co ta analytika o nás vypovídá.

Jak na úspěšné PPC kampaně v rámci konkurence ubytovacích zařízení? Všude na internetu najdeme „zaručené“ návody od agenturních profesionálů až po specialisty na volné noze. Všichni nabízí výkonnostní PPC kampaně, konzultace, optimalizace, audity a certifikované správcovství. Všichni by vám rádi poradili a poskytli služby. Jak si ale vybrat správného dodavatele?

Předně se podívejte na profil dodavatele, na jeho klienty a dobu, jak dlouho PPC kampaně spravuje a pro koho. Z vlastní zkušenosti vím, že ne každý PPC specialista je schopen vytvořit a spravovat kampaně pro různé činnosti a business modely. V našem oboru je to obzvláště výmluvné, protože vyhledat vhodné zařízení na báječnou dovolenou není stejné jako vybrat báječný telefon.

Na pohovor s PPC konzultantem se dobře připravme, prostudujme si několik nabídek z internetu, zorientujme se v náplni práce a cenových relacích. Napišme si otázky, které budeme chtít vysvětlit a rozebrat. Poté na odpovědích stavme naše rozhodnutí. Sejděme se třeba prostřednictvím telekonferencí s více adepty a využijme závěrů jednoho k rozšíření otázek pro dalšího.

PPC kampaně jsou drahé reklamní kanály, ale při dobrém vedení jsou efektivní a konverzní, tak s chutí do toho!

Přeji Vám alespoň trochu příjemné prožití netradičních korona-svátků Velikonočních, takových, které za dobu našeho působení v pohostinství jen tak nepamatujeme.

Jsme v tom všichni…

Pokud si chcete nezávisle o PPC pohovořit nebo napsat, jsem vám k dispozici

Comments are closed.