Pokladní systémy

0

Velmi rád si sjednávám přátelské schůzky poblíž Modřanské stezky, kam mohu dojet na kole nebo na bruslích. Když pominu děsivé a odstrašující občerstvení podél stezky, najdou se i příjemná místa, restaurace a speciální „hospody“.  Ale to je jiná kapitola.

Dnes jsem náhodně zavítal do jedné restaurace, která se na první pohled zdá příjemná, obsluha fajn, až na několik výjimek (3x objednávka, 3x přítomnost obsluhy za 2 hodiny pobytu), při příchodu nám bylo sděleno, že se za 10 minut mění nabídkový lístek, který jsme nedostali s odůvodněním, že jdeme jen na pití (upozorňuji, byli jsme tam 2 hodiny!) a pak finále, které mě totálně deklasovalo – účtenka!

Účtenka (vlevo) je plná chyb a na první pohled neuspořádaná. A navíc dvě zásadní, bohužel u  nás naprosto obvyklé chyby, možno říct až přečiny.
Jednak upozornění na to, že „Servis neni zahrnut v cene“ a dále naprosto žádné marketingové sdělení nějaké nejbližší následné akce nebo pozvání a podobně. Můžete oponovat, že v zahraniční je zmínka o „spropitném“ zcela samozřejmá, ale pokud je servis  skutečným servisem, pak to beru …

Na trhu existuje několik společností, které pokladní systémy dělají profesionálně s naprosto dokonalými účtenkovými výstupy včetně marketingu, bonusového a loajálního systému.

Jednou z nich je společnost VECTRON, jejíž pokladny jsou vhodné pro gastronomické provozy, hotely, sportoviště, řetězce rychlých občerstvení a prodejních stánků, ale i jiné provozy, kde je vyžadován stabilní a odolný systém. Výhodou systému je, že je speciálně konstruován pro gastronomické provozy s důrazem na odolnost vůči prostředí. Pokladny nejsou vyráběny jako PC ze spotřebních, ale průmyslových součástek.

Bonusem pokladen VECTRON je bezkonkurenční věrnostní program bonVito, který promění pokladnu v marketingový nástroj, je přímo integrován do pokladen a tak všechny aktivity jsou automaticky zpracovány prostřednictvím pokladny během platebního procesu, čímž nabízejí ojedinělý on-line marketingový nástroj, který zlepší prodej a podpoří komunikaci se  zákazníky.

Comments are closed.