Hotelový pokoj

0

Vybavení hotelového pokoje se odvíjí ideálně z celkového pojetí ubytovacího zařízení tak, aby celková koncepce korespondovala jednak se zaměřením, účelem a poskytovanými službami. Vždy je dobré sladit všechny aspekty tak, aby vzájemně ladili co do architektury, účelnosti, barvy, umístění, či trendu.

Jedině tak lze dobře komunikovat marketingové a prodejní cíle, které jsou těsně spjaty s poskytovanými službami podpořenými jak účelným, tak i mnohdy doporučeným extravagantním vybavením a zařízením. Čím je vybavení hotelových pokojů odlišné od standardu, tím lépe. Proč být univerzální, když dnes jsou nevyčerpatelné možnosti nápadů a trendů.

Výhody standardního uspořádání hotelového pokoje jsou v ceně, opravitelnosti či doplnění. Na druhé straně ale nelze propagovat jakoukoliv odlišnost, upgrade nebo výjimečnost.

Odlišné vybavení pokojů je vyhledávané jednak z pestrosti nabídky, tak z možnosti kreativity marketingových aktivit. Výhodou je i doplňování interiéru nebo jeho opravy. Ne vždy firma, která hotel vybavovala stále existuje nebo má stejný sortiment.

Hotelový pokoj, jeho vybavení a zařízení se postupem času mění, mění se jednak nároky hotelových hostů, mění se technologie a různé „vychytávky“.

Čím více se hoteliéři budou zajímat o vybavení pokojů a to nejen co do rozsahu nábytku, ale i textilu, postelové hygieny, zdravého spánku, koupelnových trendů a uspořádání, tím mají více šancí dobře prodat svůj hotel, zvýšit zájem o ubytování a nabízet výjimečnost a zážitek.

Čím více budou hoteliéři dbát na praktičnost vybavení, zvuko a světlo těsnost, větratelnost, tím více budou mít předurčen úspěch v hotelovém byznyse a jejich zařízení se stane oblíbeným.

Comments are closed.