Co očekávat od hotelového systému?

0

Webovou prezentaci našeho zařízení jsme si prošli, podivili jsme se, jak dlouho jsme nic, kromě ceníku, nezměnili. Někteří z nás nemění ani ten ceník, protože mají na svých stránkách rezervační hotelový systém, který přiřazuje ceny dle poptávky.

Hotelových systémů je pěkná řádka a každému zařízení může vyhovovat něco jiného, podle toho, co hotelový systém umí a zvládá. Při rozhodování, zda ponechat stávající systém nebo se poohlédnout po novém, je vhodné prostudovat nabídky výrobců, reference uživatelů a osobně se zeptat na zkušenosti svých kolegů. Nebude to snadná práce, systémů je skutečně mnoho a ještě více je možností rozšíření správy systémů.

Před výběrem dodavatele hotelového systému si zmapujte podrobně všechny oblasti, kterými vaše zařízení disponuje a které můžou být na hotelový systém navázány. Nejde jen o základní systém online rezervací prostřednictvím interaktivního formuláře na webu, jde o daleko více funkcionalit. Ano, už slyším, jak mnozí z nás říkají, že stačí pouze rezervace, štafle, platby a to je vše. Podle mne to opravdu není vše. Zamyslete se nad časovou náročností například fakturací, plateb, výkazů, vedení skladového hospodářství, ale třeba i inteligentních řídících systémů nebo marketingových aktivit.

Hotelové systémy jednoznačně v důsledku šetří čas a peníze, i když mnohé se platí celé předem. Avšak existují i systémy, které se platí v závislosti na funkčnosti, kapacitním vytížení nebo velikosti zařízení a podobně. Jedním z nich je například Plazaro.

Comments are closed.